Chuťové triedenie myšlienok

foto: facebook.com - Záhir


Sobota doobeda, pol jedenástej (v čase, keď tento príspevok dopíšem, sa ručičky posunú hore). Slnko sa na mňa vyškiera, vtáčiky mi tu spievajú pod oknom, no komu by sa nepáčilo takéto krásne jarné ráno? Človek je príjemne naladený, veď slnečné lúče sú energia a priznajme si, že chladných dní už bolo strašne veľa. Chce to zmenu. Napríklad vyskúšať nový druh limonády...Hm. Veľmi dobre však vieme, v akej situácii sa momentálne nachádzame, a preto nie je žiadnym tajomstvom, že za tou kvalitnou limonádou sa nemôžeme vybrať do nášho obľúbeného baru. Čo teraz? Ak čakáte, že vám teraz posuniem recept na spríjemnenie chvíľ doma, sklamem vás. Vo voľnom čase sa nehrám na baristku a ani na barmanku. Samozrejme, na internete nájdete rôzne druhy receptov, môžete sa pustiť do experimentovania...

Keď som mala začiatkom marca narodeniny, premýšľala som nad narodeninovou oslavou v Záhire, len som sa to napokon rozhodla posunúť a spojiť to s meninami, ktoré budem mať zajtra. Hmm...Nebudem písať o tom, že keby som vedela, ako sa vyvinie situácia, tú súkromnú oslavu by som predsa len zorganizovala v stanovenom termíne. Keďže však žijem prítomnosťou a nerada by som sa utápala v minulosti, rozhodla som sa urobiť oslavu tu, na blogu. A touto cestou vás srdečne pozývam k imaginárnemu Rum Punchu, Negroni, Campari či Tisícročnej včele. O všetkých cocktailoch tu na blogu nájdete moje chuťové záznamy a ja si ich veľmi rada pripomeniem, pretože si opäť naplno uvedomím silu slov, písmen, ktoré sa občas tak rozutekajú, že ich je ťažké chytiť do jedného článku. Ešte šťastie, že to všetko pohromade drží moja chuťová fantázia. :)

Zároveň by som sa vám veľmi rada poďakovala za navštevovanie tohto blogu, ani som si neuvedomila, že už uplynulo 14 mesiacov od jeho založenia. Čísla sú veľmi priaznivé - stránku zatiaľ navštívilo 1 139 ľudí! A to je cifra, ktorá ako motivácia pri písaní nie je vôbec zlá. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Ľuboš Rácz: ,,Chcel by som byť francúzskym šampanským po celý deň aj noc!“

Smrek a Bukowski na jednom mieste?

Na trase Záhir - Kuba