Nič pre romantické povahy

foto: facebook.com - Záhir


Predstav si, že vonku je sedemnásť stupňov a slnko si zobralo dovolenku. Si znechutený pri predstave, že si koncom apríla musíš vziať kabát. V kútiku duše však dobre vieš, že bez neho by ti bola zima. Hovorí sa, že apríl je bláznivý, ale asi by som bola väčší blázon, ak by som v takomto počasí ostala celý deň doma a nezavítala na miesto, kde na mňa budú žmurkať veľké nástenné hodiny.

Keď ťa už počasie unavuje svojou neustálou premenlivosťou, keď sa potrebuješ odreagovať a prísť na iné myšlienky, Záhir ti nastaví náruč a prichýli ťa k sebe. Samozrejme, s pestrou ponukou drinkov. Máš rád niečo sladké? Alebo skôr obľubuješ tuhý korienok? Alebo tvoje srdce piští pri zázračnom slovíčku ,,gin"? Rozhodni sa podľa toho, na čo máš momentálne chuť a ak by sa ti náhodou začalo pariť z hlavy, poraď sa s ochotným personálom. Alebo to urob ako ja - vydaj sa cestou intelektuálneho dobrodružstva. 

Dnes som sa rozhodla vyskúšať nový denný drink. Bez toho, že by som vedela, do čoho idem. Musím sa priznať, že takéto objavovanie chutí ma nesmierne baví. Neviem, čo môžem očakávať, neviem, či mi mix ingrediencií zachutí, ale ten pocit tajomnosti spojený s očakávaním ma nesmierne priťahuje. A preto skúšam...Stále.

Dnešné rozhodovanie nebolo dlhé, za čo by som si mala zatlieskať, pretože obvykle mi trvá dosť dlho, kým sa rozhodnem, čo bude obšťastňovať moje hrdlo. Zaujal ma drink Campari Shakerato, ktorý sa skladá z campari, červeného čaju a citrónovej šťavy. Táto kombinácia chutí vo mne vzbudila očakávanie, ktoré narástlo s príchodom drinku. Po prvom dúšku som ostala mierne paralyzovaná, keďže bol na môj vkus dosť horký. Samozrejme, nevedela som, čo môžem čakať, preto ma horkosť prekvapila. Na druhej strane však prebudila aj tie mozgové bunky, o ktorých existencii som doposiaľ ani len netušila.

Campari Shakerato mi pripomína dospelú, sebestačnú ženu, ktorá má jasno vo svojich prioritách, ale napriek tomu potrebuje po svojom boku muža, ktorý jej dokáže, že horkosť nemusí byť spájaná len s negatívnymi emóciami. Alebo to môže byť žena, ktorá sa toľkokrát spálila v láske, že je presvedčená o tom, že v jej živote je miesto len pre horkosť. Budeš ten, ktorý to zmení?

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Ľuboš Rácz: ,,Chcel by som byť francúzskym šampanským po celý deň aj noc!“

Smrek a Bukowski na jednom mieste?

Na trase Záhir - Kuba